Work-out sportmoment plannen

Soms wil je bij het openen van je agenda hem het liefst direct weer zo hard mogelijk dichtslaan. Je hebt een enorm drukke week voor de boeg; werk, leuke dingen doen, boodschappen, verplichtingen… en dan wil je natuurlijk ook nog minimaal drie keer naar Curves toe! Soms kan het dan lastig zijn het juiste sportmoment te plannen maar met deze tips wordt het makkelijker!

1. Ga samen met een vriendin
Door samen met een vriendin te gaan sporten maak je van jouw sportmoment een sociale activiteit en training in één. Daarnaast moet je omdat je met z’n tweeën gaat wel een moment afspreken om te gaan zodat je die beide vrijhoudt. Kortom een soort van stok achter de deur en ook nog eens enorm gezellig!

2. Vaste dagen
Markeer in je agenda drie vaste dagen en tijdstippen waarop jij een bezoek brengt aan Curves voor jouw dosis beweging! Het zijn maar 30 minuten, je hebt even een momentje voor jezelf in jouw drukke week en je bent ook nog eens heerlijk in beweging!

3. Plan je sportmoment in de ochtend
Door ’s ochtends jouw bezoek aan Curves in te plannen heb je jouw work-out er al op zitten en hoef je er de rest van de dag geen rekening meer mee te houden. Ook voorkom je dat je ’s avonds te moe bent om nog te gaan sporten waardoor je uiteindelijk een work-out overslaat!

4. Zet je tas klaar
Door je tas met sportspullen van tevoren alvast klaar te zetten bij de deur hoef je wanneer je wil gaan sporten niet meer te zoeken naar al je sportspullen… Ook herinnert de tas je iedere keer wanneer je hem ziet eraan dat er nog een Curves circuit op je te wachten staat!

Meer interessante tips en weetjes over gezondheid, sporten en voeding? Like de Curves Holland Facebook pagina!