Succesvolle Opening Krimpen aan den IJssel

Afgelopen september opende Curves een prachtige nieuwe club in Krimpen aan den IJssel. De eigenaresse Hennie de Jongste was er helemaal klaar voor. Ze was immers toe aan een nieuwe uitdaging en pakte deze met beide handen aan. Samen met een gedreven team en haar Business Development Manager van Curves werd alles op alles gezet om een succesvolle opening te realiseren. En hard werken? Het klopt wat ze zeggen; dat wordt beloond. Met de opening van de club in Krimpen aan den IJssel mag Curves een nieuw succesverhaal aan haar formule toevoegen.

Wie zijn eigen Curves club gaat openen krijgt zijn eigen Business Development Manager (BDM) toegewezen die je intensief begeleidt in de aanloop naar de opening. De BDM is gedreven in club openingen en helpt om de hectische periode zo goed mogelijk door te komen. Hennie: “Mijn man en ik zijn al jaren zelfstandig ondernemers. Maar iets als Curves hadden we nog natuurlijk nog nooit gedaan. Dan kan je nog zo’n gedreven ondernemer zijn; er komen altijd dingen op je af waar je niet op bent berekend. Het was dan ook ontzettend fijn om Jacoline, de BDM van Curves aan onze zijde te hebben. Voorafgaand aan de opening doorloop je met jouw BDM een uitgestippeld programma dat alle taken inzichtelijk maakt en overzichtelijk houdt. Zo hadden we ook een goed beeld van wat we allemaal konden doen om Krimpen aan den IJssel helemaal paars te kleuren voor de opening. Met onze eigen ideeën en de handvatten uit het Curves openingsprogramma zijn we druk aan de slag gegaan. De hele stad moest weten dat wij onze deuren gingen openen. We stonden met een standje in de supermarkt, door de hele stad werden paarse ballonnen verspreid, een Renault Twizy werd volledig in Curves stijl bestickerd… je kon het zo gek niet verzinnen of wij deden het. Krimpen aan den IJssel reageerde ontzettend enthousiast. Dat er behoefte was aan een krachttrainingsprogramma speciaal ontwikkeld voor vrouwen werd met name bevestigd toen wij gingen samen werken met een online marketingbureau dat onlinecampagne voor ons ging voeren.

Al onze inspanningen, de scherpe openingsactie en de slimme manier waarop het online marketingbureau de campagne voor ons voerde wierp overduidelijk zijn vruchten af: het aantal leads dat binnenstroomde via de mail was niet bij te houden. In paniek heb ik Jacoline gebeld om te vragen wat ik het beste kon doen. Jacoline zette ons weer even met beide benen op de grond: “Geen paniek, maar als een gek iedereen na bellen en een afspraak maken. En oh ja Hennie, niet vergeten om te genieten van het feit dat er nu al zo veel vrouwen geïnteresseerd zijn terwijl je de deuren nog niet eens hebt geopend.”

Curves zoekt ondernemers door heel Nederland. Interesse in het openen van een Curves club? Neem een kijkje op onze website www.curves.nl/franchise/ of je kunt ons bellen op 026 – 3590 575.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *