Curves Nieuwsbrief

Meer dan 14.000 inschrijvers!

Schrijf je nu in!

Club locator

Vind een club bij jou in de buurt

Curves

Vitaler, gezonder en krachtiger in slechts 30 minuten.

Met Curves gaat het lukken!

Vind jouw Curves Club!

@Odet

Curves kleding bij @Odet

De Curves shop voor elke vrouw.

Shop nu

Curves Youtube

Curves kanaal

Vitaler, gezonder en krachtiger? Bekijk Curves op YouTube.

Alle video's

Circuit Demo

Curves Circuit Demo

Ontdek het Curves circuit in deze interactieve demo

Lees meer

Lijken je dagen altijd chaotisch te beginnen?

Als je je al gestrest voelt voordat de werkdag begint of als je gewoon merkt dat je in een constante staat van haasten bent elke ochtend, maak dan een aantal gezonde veranderingen in je dagelijkse routine. Maak tijd om te vertragen en breng jezelf rustig in het ritme van de dag. Dit kan wonderen verrichten voor je lichamelijke en geestelijke gezondheid. Eenvoudige gewoonten als 10 minuten buiten zijn of het drinken van water met citroen in de ochtend kan helpen om jezelf op een gezond spoor te zetten.

Hier zijn vijf gezonde manieren om de dag goed te beginnen:

1. Kom in beweging
Of het nu een stevige wandeling buiten of een volledige circuit training is bij Curves, bewegen in de ochtend kan je humeur een boost te geven en je helpen om een stressvolle dag met gemak door te komen. Plan intensievere training in de ochtend voor een endorfine boost die uren duurt. Zelfs iets eenvoudigs als een 20 minuten wandeling op de vrije dagen kan zorgen voor blijvende gezondheidsvoordelen.

2. Drink water
Het drinken van water kan je helpen om je energieker te voelen. De dag starten door water te drinken, helpt je bij je hydratatie en om je dagelijkse hoeveelheid vocht binnen te krijgen. Voeg citroen toe voor een verfrissende twist.

3. Eet een evenwichtig ontbijt
Voeding met de juiste combinatie van eiwitten en gezonde koolhydraten kan je voldoende energie geven om een drukke ochtend door te komen en je helpen om je eetlust de rest van de dag onder controle te houden. Na een nacht vasten heeft je lichaam behoefte aan brandstof. Probeer bijvoorbeeld yoghurt, havermout, vers fruit of een roerei. Blijf uit de buurt van teveel suikers.

4. Rekken en strekken
Maak er een gewoonte van om zodra de wekker gaat eruit te gaan om 10 minuten te rekken en strekken. Doe rustig aan en strek voorzichtig al je spieren en gewrichten aangezien deze nu niet opgewarmd zijn zoals na een workout. Stretchen kan de bloedsomloop verhogen en ook zorgen dat je in balans bent. Ook al ben je suf of zelfs een beetje moe bij het opstaan, stretching kan de mind-body verbinding versterken en helpen om je alert te voelen - zonder een kopje koffie! Dit is een eenvoudige gewoonte die je zal helpen je direct beter te voelen.

5. Onthoud je van ontbijtmedia
Laat de televisie, radio, of je smartphone links liggen. Stem af op jezelf of lees een paar pagina’s van een inspirerend boek. Het vullen van je hoofd met berichten in de media en willekeurige social media weetjes kan zorgen dat het moeilijker is om de rest van de dag geconcentreerd te blijven en je in balans te voelen. Sla de ontbijtmedia over en kies voor bewustere activiteiten die je helpen om je opgeruimd en verfrist te voelen.

Hoe werkt het?

Curves is een uniek 30 minuten fitness concept, speciaal ontwikkeld voor vrouwen.

Ontdek de unieke training Lees de succesverhalen

Enthousiast geworden?

Neem dan contact op met één van onze locaties om zo snel mogelijk te beginnen.

Word lid van Curves Inschrijven voor de nieuwsbrief

Social media